زیبایی فونت فارسی را با فونت من ببینید . . . .
هرگز تســــــــــلیم نشـــــــــــوید!معجــــــــــــــزه ها هر روز رخ میدهنـد شـــــــــــاید فردا روز شــــــما باشـــــــــد(مدیریت یادگـــــــــــــــاری ازمــــــــــــــن )
نظر سنجی...............

نظر سنجی...............

از کدوم رشته ی ورزشی بیشتر خوشتون میاد؟!

کدوم رشته ی ورزشی بیشتر به کار میاد تو زندگی؟!

 

من خودم فقط رزمــــــــــــــــــــــــــــی..........چقدر خوب بود همه ی فوتبالیستا رزمی کار هم بودن........چی میشد!!!!!!!!!!خنده



نظرات شما عزیزان:

مهسا
ساعت18:58---9 تير 1393
من
والیبال
بدمینتون
بسکت بال


pouya
ساعت1:09---2 تير 1393
من که نظرمو گفتم تو پسته قبیلت...فوتبال!
بیشتر ورزشی هم که به کارمون میاد فک کنم ژیم ناستیک باشه!!!
نظـــــــــــرت چیه؟؟؟!!
خوبــــــــ نی؟؟
البته شطرنج از همه شون مهمتره!!!!!


تا یادم نرفته بگم..وقتی میخوای نظر بذاری ادرسه وبتو درست بذار..یادت نره..
پاسخ:با علاقت کاری ندارم ولی به نظر من نینجا ورزشیه که واقعا به کار میاد شطرنجم که عالیه.............
پاسخ:خخخخخخخخخخخخخخخخ باشه...........


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 1 تير 1393برچسب:نظر سنجی,نظر سنجی ورزشی,, ] [ 14:34 ] [ ⋆مصی⋆ ] [ ]